Zeelim Sky Run

עקבו אחר העדכונים בעמוד הפייסבוק שלנו

4PEAKS_ZSR

אירוע הריצה הראשון ZSR יתקיים בנחל צאלים ב-24 בינואר 2019. לאחר ההצלחה של שנה שעברה, הריצה הקשוחה של איזור נחל צאלים, נחל משמר ומצדה חוזרת גם השנה במסגרת 4peaks. המסלול עובר במעלה צאלים, מעלה ענבה ושביל הרץ למצדה… וכל זה בחורף המדברי של מדבר יהודה וים המלח. לחובבי הז’אנר בלבד.

במסגרת ה-ZSR יהיו שני מקצים: המקצה הארוך למרחק 53 ק”מ עם 2,300 מטר טיפוס והמקצה הקצר למרחק 36 ק”מ עם 1,500 מטר טיפוס. למקצה הארוך דרוש ניסיון בריצות שטח של כעשר שעות.

הגעה והתארגנות– יום חמישי 24/1/19. זינוק וסיום בחניון נחל משמר החל מ-5:15. יש לרשום “חניון נחל משמר” ב-WAZE, או לוחצים על הלינק : https://waze.com/ul/hsv94sb9ex כשעתיים נסיעה מאזור המרכז

יציאה-אור ראשון (6:00-6:15). סיום – עד רדת החושך (16:45-17:00).

לינק למסלולים – קצר : https://bit.ly/2LA3RkB ארוך :  https://bit.ly/2T7exdm

תיאור המסלול

• זינוק– ריצה מערבה לאורך4 קמ בסינגל הצפוני לנחל משמר (שימו לב , בשום פנים ואופן אין להכנס למעוק הנחל!)
  • לאחר 4 קמ פונים שמאלה/דרומה (T1) לכיון מעלה משמר , עליה טכנית ואיטית!
  • סיום הטיפוס לאחר 5.5קמ לערך , המשך ריצה עד חניון משמר דרום, קמ 7, שם ממשיכים ישר/דרומה (T2)
  • קצת לפני קמ 8 (T3) פונים ימינה/מערבה לכיוון מעבר נחל צאלים צפון- תצפית נמר-מורד צאלים- שביל ענבה עד לחניון לילה
    נחל צאלים. מסלול מגוון בעל אופי טכני בינוי עד קשה, משולב עם מקטעים נוחים לריצה.
    תחנת הזנה בקמ 20
  • שימו לב : T4 – פניה שמאלה/מזרחה לכיוון חניון לילה נחל צאלים. T5 – בכניסה למעלה צאלים ממשיכים ישר/מזרחה עד לחניון
    לילה נחל צאלים.

המשך מסלול ארוך בלבד :

יציאה לעבר שביל הרץ למצדה – ריצה נוחה של 4 קמ עד תחילת טיפוס לעבר מצדה.לאחר הטיפוס המשך על כביש ערד מצדה עד לתחנת הזנה בקמ 27 המשך צפונה עד קמ 30 ,תחילת טיפוס קצר מערבה לראש מעלה ענבה. אז מסתובבים מזרחה ומתחילים לרדת את מעלה ענבה,שימו לב –  ירידה טכנית וקשה !  ב-T4,T5  ממשיכים ישר/מערבה , חזרה לחניון הלילה בצאלים, חזרה לתחנתהזנה אחרונה, קמ 37

המשך כל המסלולים :

חזרה לציר הגישה עד הגעה ל-T5, פונים ימינה/צפונה לכיוון מעלה צאלים, עליה טכנית וקשה , מגיעים ל-T3 (קמ 40) וממשיכים ישר/צפונה עד הגעה ל-T2 (חניון משמר דרום) שם פונים שמאלה/מערבה להקפת אגן נחל משמר, עד הגעה לירידה הצפונית לנחל משמר (שימו לב – ירידה טכנית, קצרה וקשה!) , הגעה לT1 שם פונים שמאלה/מזרחה חזרה לחניון לילה נחל משמר

תחנות רענון/קאט-אוף

מסלול קצר
  • 06:00 – חניון לילה נחל צאלים (קמ 20)
  • 10:30 – חניון לילה נחל צאלים (קמ 20) – אחרון הרצים במסלול הארוך
  • 10:30 – סיום מסלול קצר –חניון לילה נחל צאלים (קמ 20)
  • 12:25- כביש ערד-מצדה (קמ 27, קאט אוף 6.25שעות)
  • 16:00 – סיום מסלול ארוך – חניון לילה נחל צאלים (קמ 37, קאט אוף 8שעות)

תקנון

:המסלול נתון לשינויים של הרגע האחרון בעקבות בלת”מים למינהם (מזג אוויר, מצב ביטחוני, צורכי האתר וכו…) אנא עיקבו אחר עידכונים בעמוד הפייסבוק שלנו

• זאת לא תחרות, אין מדידת זמנים. נהגו באדיבות וסבלנות אחד כלפי השני וסייעו אחד לשני במידת הצורך.
  • חובה להכיר את המסלול מראש , להכיר את הפניות ואת המקומות הבעייתים !! המסלול עובר על שבילים מסומנים אך אינו מסומן לשם האירוע. חובה להזין את המסלול לשעון.  לא תותר יציאה ללא המסלול על השעון
  • מומלץ מאוד לרוץ בקבוצות של 2 או יותר !
  • אין להשאיר כלום (גם לא נייר טואלט) אחרינו בשטח.
  • הקפידו על שתיית מים ואכילה לפי זמנים בכדי לא להביא את הגוף לקצוות מיותרים.
  • שמרו מרחקים אחד מהשני בקטעים הטכניים (ירידות סלעיות, עליות משופעות ודרדרות).
  • במקרי חרום או חוסר וודאות לגבי המצאותכם יש ליצור קשר בנייד -0506614047 (רומן) 0526480649 (אילן)

ציוד חובה

•  ווסט עם 1.5 ליטר מים לפחות
  • שעון GPS עם מסלול האירוע
  • כובע/משקפי שמש.
  • אוכל לכל משך האירוע.
  • ערכת עזרה ראשונה.
  • שכבת ביגוד/ חולצה נוספת/ שרוולי ריצה.
  • טלפון נייד זמין+מספרי חירום בזכרון.
  • מקלות ריצה-רשות.
  • גרביים להחלפה-רשות.
  • קרם הגנה/נגד שפשפות-רשות.

זיכרו ! ה-Zeelim Sky Run הינו אירוע ריצה אתגרית המיועד לרצי שטח מנוסים. זהו לא אירוע תחרותי ואין סימוני שבילים ו/או הכוונה בפניות. מלבד יחידת חילוץ המודעת לקיומנו בשטח ותחנות הזנה, כל האוכל והציוד הינו על אחריותו הפרטית של המשתתף. חובה ללמוד את סיפור הדרך וחובה לרוץ עם מכשיר/שעון GPS !

עיקבו אחר עמוד הפייסבוק שלנו. כל העידכונים יעברו אך ורק דרך העמוד ולא בשום דרך אחרת !!